tel: +420 272 690 558
e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
La acest punct de contact, în timpul programului de lucru de la ora 8 până la 17 vă stau la dispoziţie referenţii Helpdesk, gata să preia solicitările dumneavoastră şi să vă ajute. In cazul în care aveţi încheiat cu noi un contract de service (SLA), angajaţii noştri vă vor cupla la persoana care răspunde de rezolvarea solicitării dumneavoastră, în caz contrar vă vor îndruma la managerul comercial, care vă va răspunde la întrebări şi vă va prezenta complexul sofisticat de servicii şi catalogul de service.
Solicitările dumneavoastră de suport tehnic şi service le primim într-un loc de contact special, aşa-numitul helpdesk, unde vă stau la dispoziţie câteva posibile canale de contact: legături telefonice şi prin e-mail, sau acces la aplicaţiile helpdesk. Aplicaţiile helpdesk le veţi putea accesa după încheierea unui contract de service.
In cadrul acordării de suport tehnic şi service, oferim posibilitatea setării unor parametri individuali de servicii (mai ales accesibilitatea la servicii, response time, fix-time), acestea fiind apoi componente ale SLA încheiat. Serviciile sunt acordate în funcţie de înţelegere şi de nevoile clientului.
Departamentul de service şi grijă faţă de client oferă în mod standard următoarele servicii în cadrul suportului de service:
Helpdesk – un instrument sofisticat pentru managementul solicitărilor, incidentelor şi problemelor
Incident Management – înlăturarea defecţiunilor sistemului şi asigurarea funcţionalităţii complete, conform criteriilor de timp convenite
Problem Management – aflarea cauzelor defecţiunilor şi incidentelor care apar şi soluţionarea lor conceptuală în aşa fel, încât incidentele să nu se mai repete din nou
Release Management – coordonarea aplicării noilor versiuni la toate părţile sistemului, în funcţie de regulile definite
Configuration Management – întreţinerea bazelor de date de evidenţă ale componentelor de software, a versiunilor lor şi a legăturilor reciproce
Change Management – prin schimbare se înţelege trecerea de la o stare definită, la o altă stare. Scopul procesului îl reprezintă evaluarea necesităţii schimbării şi asigurarea implementării ei rapide şi sigure
Suportul utilizatorilor – angajaţi desemnaţi pentru client, care pot contacta senior consultanţii noştri, capabili să le acorde imediat ajutorul
Alexandru Sfichi
E-mail:Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Telefon de contact+40 722 566 575
+420 272 690 558
PONTECH CONSULTING SRL
București, România