PONTECH

Allycon - managementul de proiect

Management eficient on-line al proiectelor şi colaborarea în echipă Allycon

Un management eficient al echipei reprezintă o condiţie de bază a succesului proiectelor. Chiar şi în cazul respectării metodicii verificate şi a metodelor, fiecare proiect aduce cu sine o serie de situaţii, care nu pot fi aşteptate dinainte şi care necesită hotărâri şi reacţii rapide.

Pentru luarea unei hotărâri corecte, trebuie să fie la dispoziţie informaţii corecte, la timpul potrivit, mai ales atunci când, de cele mai multe ori, managerul de proiect răspunde de mai multe proiecte în acelaşi timp, fiecare din ele fiind într-o altă fază a ciclului de viaţă. De aceea, a avea la dispoziţie un instrument eficient pentru sprijinirea managementului de proiect şi a conducerii echipei reprezintă factorul cheie al eficienţei managementului.

Allycon reprezintă un sistem cloud on-line sigur, care înlesneşte conducerea unuia sau a mai multor proiecte interconectate, la care pot colabora mai multe echipe, din mai multe societăţi participante. Sistemul este bazat pe cele mai moderne principii tehnice; de aceea, pretenţiozitatea implementării lui este redusă la minim. Beneficiarul poate începe să lucreze într-un timp extrem de scurt, fără ca implementarea să ridice pretenţii deosebite în ceea ce priveşte infrastructura ICT.

Soluţiile acoperă toate principiile importante de conducere a proiectelor şi colaborării în echipă (modelare, standardizare şi management al proceselor, distribuţia sarcinilor şi controlul lor, gestionarea documentelor, inclusiv managementul versiunilor documentelor, conducerea echipelor legat de setarea eficientă a drepturilor de acces, comunicarea internă sigură prin email şi altele).

Descriere detaliată

Fiecare beneficiar are în sistemul Allycon un mediu de lucru propriu, care corespunde rolului său şi în care poate gestiona orice fel de proiecte, sarcini, documente, mesaje şi fluxul obişnuit de informaţii. Sistemul lărgeşte acest model standard de acordare a drepturilor cu aşa-zisele drepturi tranzitive, datorită cărora utilizatorul are acces la datele corespunzătoare şi fără o instalare explicită a proprietarului, doar în baza apartenenţei la un anumit nivel al structurii organizatorice.

Sistemul rezolvă foarte eficient problematica modelării şi executării standardelor – Allycon permite definirea precisă a distribuirii în categorii şi faze a diferitelor activităţi din toate proiectele şi legarea la ele a intrărilor şi ieşirilor standardizate, perioadele de durată aşteptate, poziţiile răspunzătoare, etc. Datorită acestor standarde ferme, se asigură ca toţi utilizatorii să procedeze exact conform regulilor stabilite. Standardele pot fi clonate eficient şi moştenite şi pentru alte activităţi alese şi, în caz de necesitate, ele pot fi modificate chiar în timpul unui proiect în desfăşurare, ceea ce are efect imediat în toate activităţile subordonate. Printre activităţile standardizate se numără în primul rând:

Sistemul Allycon poate fi exploatat în diferite regimuri (soluţii găzduite on-line cu cheltuieli minime de funcţionare, instalarea în infrastructura clientului sub forma unui cloud privat, etc.), întotdeauna în aşa fel, încât regimul ales să corespundă cât mai bine nevoilor clientului.

Principalele avantaje ale întregii soluţii pot fi concluzionate în următoarele puncte:

Cele mai importante referinţe

Platforma Allycon este folosită la ora actuală de către următorii subiecţi (în ordine alfabetică):

Tehnologie folosită

Utilizarea platformei Allycon nu este dependentă de mărimea organizaţiei. Pentru organizaţiile mici, ea aduce capacitatea de a fi un bun partener de alianţă în cadrul distribuţiei datelor cu grad înalt de securitate şi în condiţii economice foarte accesibile. Pentru organizaţiile mijlocii, ea aduce o sporire a competitivităţii – nu numai prin îmbunătăţirea controlului şi reglarea muncii propriilor angajaţi, dar mai ales prin posibilităţile de adaptare rapidă a propriilor procese la modificările solicitate de către client.

Pentru organizaţiile mari, platforma Allycon înseamnă atingerea re-integrării proceselor de outsourcing, prin crearea de activităţi împărtăşite, cu reguli de comportament clar definite ale partenerilor de alianţă cooperanţi din organizaţiile mici şi mijlocii.

Modelul flexibil de licenţă permite utilizarea următoarelor variante:

Parteneri & tehnologii

ORACLE

30_esri_authorizedbusinesspartner_color

logo-telvent

marbes_logo_RGB_small

logo_emc_new

 

czech_ICT_alliance_130

SAP_logo-partner

genetec-logo

logo_adobe

G3C_18x18

logo_ibp_web_base

Contact

Alexandru Sfichi

E-mail:

Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Telefon de contact

+40 722 566 575
+420 272 690 558

PONTECH CONSULTING SRL
București, România

Rezultatele excelente fac prieteni buni

Pontech / Produse şi servicii / Allycon